ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי ביצוע העסקה, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981, חברת נאנו פוד בע"מ מאפשרת לבטל עסקה שנעשתה באתר האינטרנט שלה, באמצעות הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים המופרטות להלן ובהתאם לדרכי התקשרות המפורטות להלן:
1. בע"פ בטלפון: 1700507979 בימים א' עד ה', בין השעות:09:00-16:00.
2. בדוא"ל : [email protected]
3. בדואר רשום: עבור החברה נאנו פוד בע"מ, ח.פ. 514361575, קיבוץ גליל ים 4690500.
4. באינטרנט – באמצעות משלוח טופס הודעת אשר זמין גם בלשונית "ביטול עסקה" בעמוד הראשי באתר. קישור
בהודעת הביטול יש לציין שם מלא ומספר זהות.
ביטול הזמנה לפני שליחת המוצרים ללקוח – כל עוד לא נשלחה ההזמנה ללקוח באמצעות חברת השילוח חיצונית, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות לעיל. בביטול ההזמנה לפני שליחת המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני החברה), לא יחויבו דמי ביטול.
ביטול הזמנה לאחר שליחת המוצרים ללקוח – במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת תוך 14 יום מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), על ידי מסירת הודעת ביטול בהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות לעיל, או על ידי מסירת הודעת ביטול בהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטת לעיל. על הלקוח להחזיר את המוצרים באמצעות דואר רשום למשרדי החברה (כמצוין בסעיף 2 לעיל) – מה הדרכים להחזיר?
ככל שהלקוח הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם מונחים אלה בחוק הגנת הצרכן), הוא רשאי לבטל את העסקה החל ממועד ביצוע העסקה, ועד 4 חודשים מיום קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הלקוח. החברה תהיה רשאית לדרוש מהלקוח להציג תעודה מתאימה, והכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
בתוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, החברה תחזיר ללקוח את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, לרבות דמי המשלוח, ככל ושולמו על ידו. במקרה כזה החברה תהא רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה שבוטלה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים (ובלבד שהביטול לא נבע מפגם, קלקול במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך הגילוי, והכל בהתאם להוראות החוק). ההחזר כאמור בסעיף זה, ייעשה באמצעות אמצעי התשלום באמצעותו בוצעה הרכישה שבוטלה.