משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 180 שקלים

2 דקות תזונה

תוספי תזונת ספורט – על מה ולמה?

לחץ כאן לרכישת המוצרים   את תוספי תזונת הספורט ניתן לחלק למספר קבוצות על פי מטרה: א). תוספים שמטרתם להשלים חסרים תזונתיים, לרבות ויטמינים ומינרלים, כאשר תזונתו של הספורטאי דלה במזון איכותי. על מנת לספק מענה למטרה הנוכחי רצוי להיעזר בבדיקות דם ובהכוונה של איש מקצוע על מנת לאתר חסרים אפשריים. ב). תוספים שמטרתם להחזיר […]

לחץ כאן לרכישת המוצרים

 

את תוספי תזונת הספורט ניתן לחלק למספר קבוצות על פי מטרה:

א). תוספים שמטרתם להשלים חסרים תזונתיים, לרבות ויטמינים ומינרלים, כאשר תזונתו של הספורטאי דלה במזון איכותי. על מנת לספק מענה למטרה הנוכחי רצוי להיעזר בבדיקות דם ובהכוונה של איש מקצוע על מנת לאתר חסרים אפשריים.

ב). תוספים שמטרתם להחזיר לגוף נוזלים, סוכרים ומלחים שאבדו במהלך פעילות גופנית עצימה וממושכת. אלה כוללים משקאות איזוטוניים, ג'ל אנרגיה וכדורי מלח. התוספים הנ"ל מתאימים לענף הסבולת לב ריאה (פעילות אירובית) ורלוונטיים בעיקר למאמצים ממושכים, כמו ריצת מרתון, טריאתלון וכדומה.

ג) תוספים שמטרתם לספק תמיכה קלורית ו/או אבני בניין לשרירים על מנת לסייע להעשרת התפריט התזונתי בתקופות בהן קיימת הוצאה אנרגטית גבוהה מאוד ו/או צריכה קלורית נמוכה. קבוצה זו של תוספים תכלול אבקות חלבון וגיינרים.

ד) תוספים שמטרתם לשפר סבולת-כוח שריר, כדוגמת תוסף קריאטין, על מנת להתקדם במשקלים בתרגילי חדר הכושר.

ה). תוספים שמטרתם לעורר עצבית, לדחות תחושת עייפות ולהגביר ניצול אנרגטי, כדוגמת קפאין,  ובכך לאפשר לספורטאי להתמיד בביצוע הספורטיבי שלו לאורך זמן. קפאין, אגב, הוא אחד התוספים הארגוגנים שניתן למצוא לו השפעה חיובית במטרות אימון שונות ובמספר ענפי ספורט שונים.

 

תזונה מיטבית היא הבסיס של ספורט מקצועני, זאת בנוסף לתכנית אימונים, לשינה איכותית ולניהול אורח חיים בריא. יש לזכור שתוספים, גם כשיש הצדקה בצריכתם, אינם קודמים לתזונה בריאה ומאוזנת, אלא הם מהווים גורם תמיכה משני לתזונה. תזונה בריאה קודמת לכל! מן הראוי להדגיש כי בחירת מוצרים מחברת תוספים מוכרת ובעלת מוניטין גבוה היא תנאי הכרחי המאפשר לשמור על בקרת איכות ומניעת "זיהומים" במוצרים המתיימרים לשפר ביצוע ספורטיבי. זה המקום לציין כי רכישת תוספי תזונת ספורט מאתרי אינטרנט חיצוניים שאין להם יבואן רשמי בישראל עם רישיון משרד הבריאות, כרוכה בסיכון אפשרי של איכות ירודה במוצר עקב חוסר רגולציה ופיקוח על תכולת הרכיבים. במקרים מסוג אלו מומלץ לרכוש מוצרים בארץ הנמכרים תחת חברה עליה ניתן לסמוך, אותה ניתן לבדוק ולקבל ממנה תשובות ברורות.

לחץ כאן לרכישת המוצרים

שתפו כדי שלכולם יהיה בריא וטעים Proud Instagram Proud Facebook

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Proud Close