משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 180 שקלים

2 דקות protein powder

משקה ספורט איזוטוני

  פריקים של ארובי וריצות? יש כמה דגשים חשובים בתזונה ששווה להכיר פעילות גופנית מגבירה  את איבוד הנוזלים והמלחים (אלקטרוליטים) באמצעות הזיעה. מטרת ההזעה היא לקרר את הגוף ולשמור על טמפ' ליבה נמוכה. כאשר מתאמנים תחת אקלים חם ובאימונים ארוביים ארוכים כמו: ריצות, רכיבות אופנים, משחקי כדור שיעור איבוד הזיעה גבוה  והסיכון להתייבשות גבוה יותר. […]

 

פריקים של ארובי וריצות? יש כמה דגשים חשובים בתזונה ששווה להכיר פעילות גופנית מגבירה  את איבוד הנוזלים והמלחים (אלקטרוליטים) באמצעות הזיעה.

מטרת ההזעה היא לקרר את הגוף ולשמור על טמפ' ליבה נמוכה.

כאשר מתאמנים תחת אקלים חם ובאימונים ארוביים ארוכים כמו: ריצות, רכיבות אופנים, משחקי כדור שיעור איבוד הזיעה גבוה  והסיכון להתייבשות גבוה יותר.

איבוד נוזלים בשיעור של 2% ומעלה ממשקל הגוף יפחית מהכושר לבצע פעילויות גופניות שונות, הן פעילויות קצרות ועצימות והן פעילויות ארוכות טווח.

כיצד מומלץ להתכונן תזונתית לאימונים ארובים?

לוודא שאנו במאזן מים תקין, לשתות כראוי לאורך כל היממה ולא להיזכר שלא שתינו סמוך לאימון..

פרוטוקול השתיה המומלץ סביב האימון הוא שתיה של חצי ליטר מים כשעה לפני האימון, 1/2-1 ליטר מים עבור כל שעת אימון וכמובן שתיה אחרי האימון.

השונות הבין אישית בנושא ההזעה היא מאוד גבוהה, חלקנו מזיעים הרבה ומאבדים הרבה מים ומלחים וחלקנו ללא איבוד נוזלים משמעותי.

במידה ומתכננים אימון ארובי ארוך באקלים חם, מומלץ לשתות משקה איזוטוני.

משקה איזוטוני הנו משקה אשר מכיל מים, סוכרים ומלחים ולכן הוא אופטימאלי לשימור היכולת הארובית ולהתאוששות מיטבית מהאימון.

ריכוז הסוכרים במשקה הוא בשיעור של  6-8% סוכרים  (6-8 גר' פחמימות ל-100 מ"ל מים) לספיגה מירבית והמשקה מכיל מלחים (אלקטרוליטים) שונים בריכוז של 600 מ"ג עד 2 גר' לליטר מים

יתרון נוסף למשקה האיזוטוני הוא באספקת רכיבי תזונה אשר נספגים במהירות ושמירה על רמת הסוכר בדם.

שתפו כדי שלכולם יהיה בריא וטעים Proud Instagram Proud Facebook

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Proud Close