שומרים על האנרגיה, דוחים עייפות: יתרונות צריכת ג'ל אנרגיה

שומרים על האנרגיה, דוחים עייפות: יתרונות צריכת ג'ל אנרגיה

אבקות חלבון איזולט - מה מייחד אותן?

שומרים על האנרגיה, דוחים עייפות: יתרונות צריכת ג'ל אנרגיה

בעולם אוטופי, לפני אימון, התחרות או הפעילות הספורטיבית, הייתם מטעינים את גופכם בסלולה חיצונית שתספק לכם אנרגיה לשעות. ובמציאות? רמות האנרגיה מוגבלות ויש לחדשן. 

 

אפשר לנחש כי לפני כל פעילות גופנית, אתם מזינים את גופכם בארוחה טובה המספקת לגופכם אנרגיה. באופן טבעי, תוך כדי פעילות מאגרי האנרגיה מצטמצמים, תשישות עלולה להכניע אתכם והתוצאות – בהתאם.

אז איך מחדשים אנרגיה תוך כדי פעילות? באמצעות ג'ל אנרגיה של ALLIN. המטרות העיקריות של צריכת הג'ל:

  • שמירה על רמות גבוהות של אנרגיה לאורך האימון
  • דחיית תחושת התשישות תוך כדי פעילות
  • כתוצאה מכך: האימונים יעילים יותר. בתחרויות – הישגים יפים יותר


חידוש מאגרי האנרגיה תוך כדי פעילות

לא נחדש לכם אם נאמר כי "תדלוק" הגוף באנרגיה מתבצע בעיקר באמצעות מזון. עם זאת, לבטח נחדש לכם כי תוכלו למלא את מאגרי האנרגיה באמצעות ג'ל אנרגיה! אז למה שתרצו לצרוך ג'ל במקום לאכול ארוחה? מסיבה פשוטה: תוך כדי פעילות גופנית (קל וחומר כשמדובר על תחרות בה אתם לוקחים חלק), אין לכם זמן, רצון או יכולת פיסית לאכול ארוחה מלאה/לחטוף נשנוש קטן. 

"הפסקת אוכל" גוזלת לכם זמן יקר בתחרות, מעניקה יתרון למתחרים שלכם ואין זה באמת ריאלי לעצור בצד הדרך בעיצומו של טריאתלון או מרתון ולאכול בננה, תמר או כל נשנוש אנרגטי אחר. מה כן ריאלי? להצטייד בג'ל אנרגיה!

ג'ל האנרגיה מגיע בשקית קטנה במשקל 35 גרם בלבד, שניתן לצרוך תוך שניות בודדות ותוך כדי הפעילות. לדוגמא: במידה ואתם מתחרים בטריאתלון וזקוקים לבוסט של אנרגיה תוך כדי קטע הרכיבה על האופניים, תוכלו להוציא מהכיס שלכם את הג'ל, לשתות אותו ולהמשיך לדהור קדימה.


בוסט אנרגיה מתוק וטעים

אנחנו ב-ALLIN שמחים להציע לכם את ג'ל האנרגיה בשלושה טעמים שונים, לבחירתכם:

  • קרמל מלוח
  • פירות יער
  • אספרסו


כל יחידת ג'ל מכילה כ-100 קלוריות בלבד, ומתאימה גם לנמנעים מגלוטן ולחולי צליאק. מאחר והג'ל מרוכז, מומלץ לצרוך אותו יחד עם מים. 

"אני עתיד להשתתף בחצי מרתון. ג'ל אנרגיה יכול להתאים לי?"

בהחלט! ג'ל האנרגיה מומלץ גם במהלך אימונים וכמובן שבתחרויות. בכדי ליהנות מאפקט מטיב, יש לאמץ את ההמלצות הבאות:

  • את הג'ל הראשון יש לצרוך לפני תחילת התחרות. לדוגמא: לפני שריצת המרתון יוצאת לדרך
  • ניתן ורצוי לחדש את מאגרי האנרגיה בגוף עם ג'ל נוסף, כל 40-50 דקות. במידה וקטע הריצה קצר יוצר, ניתן להסתפק בג'ל אחד בלבד.


טיפ מאיתנו: במידה ואתם עתידים להתחרות במרתון/חצי מרתון, טריאתלון או כל תחרות אחרת, צרכו את ג'ל האנרגיה גם באימונים. המוטיבציה: אימונים אפקטיביים יותר. כמו כן, התנסות בשלושת הטעמים המוצעים באימונים, תאפשר לכם לקבוע מהו הטעם החביב עליכם שילווה אתכם בתחרות. בהצלחה!