משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 190 שקלים

3 דקות תזונה

TOP 3: אימוני כושר מקצועיים, תזונה נכונה ואבקות חלבון

אתם אולי מכירים אותנו (ואפילו די טוב), אך אנחנו לא ממש אתכם. ובכל זאת, אנחנו מרשים לעצמנו לנחש כי לפחות פעם אחת בחייכם (ואנחנו משוכנעים שהרבה יותר!), הרכבתם פאזל. נו, צדקנו? מאחר שהרכבתם פאזלים בחייכם, אתם יודעים איך זה עובד: ישנם מספר חלקים, כאשר יצירת תמונה שלמה מותנית בחיבורם זה לזה. לכל חלק, ללא יוצא […]

אימוני כושר מקצועיים, תזונה נכונה ואבקות חלבון

אתם אולי מכירים אותנו (ואפילו די טוב), אך אנחנו לא ממש אתכם. ובכל זאת, אנחנו מרשים לעצמנו לנחש כי לפחות פעם אחת בחייכם (ואנחנו משוכנעים שהרבה יותר!), הרכבתם פאזל. נו, צדקנו? מאחר שהרכבתם פאזלים בחייכם, אתם יודעים איך זה עובד: ישנם מספר חלקים, כאשר יצירת תמונה שלמה מותנית בחיבורם זה לזה. לכל חלק, ללא יוצא מן הכלל, יש תפקיד משמעותי. ובלעדיו? התמונה לא תושלם.

ההקדמה הזו אולי קצת מפתיעה אתכם ("מה לפאזלים ולאבקות חלבון?"), אך היא נועדה לחדד בפניכם את השילוש הקדוש שאמור לעניין אתכם כמתאמנים: אימוני כושר, תזונה נכונה וצריכה מאוזנת של אבקות חלבון. טיפוח והשקעה בכל 1/3 מהשילוש הזה, יתרום משמעותית לכבישת מטרותיכם!

השלישייה הפותחת: אימונים, תזונה וצריכת חלבון

כמתאמנים, הרי שהפאזל שתרצו להרכיב הוא היעד אליו אתם שואפים להגיע. לדוגמא: העלאת מסת שריר וחיטוב. הדרך אל היעד שלכם (ואתם כבר בטח מכירים אותה היטב), מצריכה מכם להשקיע בצורה שווה (!) באימונים, בתזונה ובאספקת כמות חלבון מדויקת לגוף. ברשותכם, נתעכב לרגע על ה"שווה": גם אם תבלו בחדר הכושר חמישה ימים בשבוע באימונים "קורעים" של שעתיים, אך לא תשקיעו ב-2/3 האחרים, לא תגיעו אל היעד שלכם. בוודאות. ואיך בהכרח תגיעו אליו? עם היצמדות לנוסחת ה"אימונים, תזונה, חלבון".

מה הופך את התזונה ל"נכונה"?

כשם שלכל מתאמן ישנה תכנית אימונים אישית-ספציפית, כך צריך להיות לכל מתאמן גם תפריט אישי ומדויק (!). כל עוד התפריט מספק את צרכיו הפיסיים של המתאמן ומתבסס על מזונות בריאים, הרי שהתזונה – נכונה. זהו המקום להדגיש כי בעת שנתוניו הפיסיים של המתאמן משתנים (לדוגמא: העלאת מסת שריר / השמנה / הרזייה וכיוצא בזה), נדרשת "עריכה" של התפריט והתאמתו לנתוניו החדשים. 

טיפ: הדרך להעריך את טיב התזונה היא עם השפעתה עליכם. במידה שלאחר הארוחה אתם מרגישים אנרגטיים, ערניים וחיוניים, התזונה שלכם בהכרח נכונה (כאמור, נכונה לכם). עם זאת, במידה שאתם חשים "צניחת אנרגיות", עייפות, כבדות או כאבים, תפריטכם אינו עונה על צרכיכם ויש לשנותו.

אבקות חלבון ראויות להשתלב בתפריט התזונה הנכונה

תזונה נכונה מתבססת על פחמימות ושומנים טובים, ירקות ופירות וכן – גם ובעיקר חלבונים. את החלבון תוכלו לספק לגופכם מבשר, עוף, דגים, גבינות וביצים, אך גם ממשקאות חלבון מבוססי אבקות חלבון. מה חשוב לדעת עליהן?

  • מתי ניתן לצרוך אבקת חלבון? לפני או אחרי האימון, לבחירתכם
  • באילו טעמים היא מוצעת? שוקולד בלגי, קרם עוגיות, וניל, בננה ועוד…
  • איך מכינים אותה? מערבבים מנה של אבקה עם כמות מדודה של נוזל לבחירתכם
  • כמה חלבון יש בה? במנת הגשה של 33 גרם, יש כ-26 גרם חלבון

ועכשיו, הרכיבו את הפאזל שלכם! אנחנו ב-ALLIN זמינים לכם לייעוץ והמלצה על מגוון מוצרינו. אל תהססו לפנות – 1-700-50-79-79

שתפו כדי שלכולם יהיה בריא וטעים Proud Instagram Proud Facebook

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Proud Close