איזה חטיף חלבון מומלץ?

איזה חטיף חלבון מומלץ?

איזה חטיף חלבון מומלץ?

אבקות חלבון איזולט - מה מייחד אותן?

איזה חטיף חלבון מומלץ?

כידוע, ישנו קשר ישיר בין התחושה הגופנית-הפיזית לבין המזון שאתם צורכים. זו הסיבה, כי גם בעת שאתם מחליטים לצרוך חלבון באמצעות אבקות חלבון וחטיפי חלבון, אתם מחפשים אחר המוצר המומלץ ביותר. כיום, מוצעים למכירה סוגים שונים של חטיפים, חלקם מומלצים יותר וחלקם פחות. אנחנו ב- Allin שמחים להציע לכם חטיפי חלבון איכותיים בטעמים שונים:

  • קרם עוגיות
  • בננה טופי
  • קוקוס
  • תות חמוציות
  • קרמל בוטנים
  • דאבל שוקולד ועוד…

איזה חטיף חלבון מומלץ?

חטיפי החלבון כחלק מתפריט התזונה שלכם

האם כדאי לשלב חטיפי חלבון בתפריט שלכם? חד-משמעית כן. מעבר לכך שהחטיפים שלנו מכילים כמות גבוהה של חלבון, כ-17.5 גרם בחטיף של 50 גרם, הרי שצריכת החטיפים גם מאפשרת לכם לגוון את התפריט שלכם. מדובר על "נשנוש" מותר, שמרענן לכם את התפריט הקבוע, זאת מבלי שהוא חורג ממה שאתם מעוניינים להכניס לגוף. שימו לב, כי יש להכניס את צריכת החלבון מהחטיף, כחלק מהצריכה היומית, המומלצת לכם.

ומהי הצריכה היומית המומלצת? היא משתנה בהתאם למספר פרמטרים, בעיקר, בהתאם למשקל הגוף וסוג הפעילות שלכם. לדוגמא: 

  • כל עוד אתם מתאמנים באימוני כוח, כמות החלבון היומית המומלצת הינה כ- 1.5 גרם על כל קילוגרם גוף. ולכן, אם המשקל שלכם הוא כ- 80 קילוגרמים, הרי שמומלץ לכם לצרוך חלבון בכמות של 120 גרם. אכלתם חטיף שיש בו 17.5 גרם חלבון? עליכם לצרוך עוד 102.5 גרם חלבון.
  • דוגמא נוספת: במידה ואתם עוסקים בפעילות גופנית על בסיס יומי, אשר אופיה אינטנסיבי, הרי שהכמות היומית המומלצת לכם הינה של 1.3 גרם חלבון על כל קילוגרם גוף. לכן, עבור מתאמנים במשקל 80 קילו במקרה הזה, הצריכה הנדרשת הינה של 104 גרם חלבון.

חטיפים מומלצים של 50 ו- 100 גרם – מה חשוב לדעת?

אנחנו ב- Allin שמחים לענות על הצורך של המתאמנים. לכן, אנו שמחים להציע חטיפי חלבון מומלצים ב-2 גדלים שונים:

  • 50-60 גרם
  • 100 גרם

בחטיף חלבון של 100 גרם, תוכלו ליהנות מכמות של כ- 35 גרם חלבון איכותי. חטיפי החלבון מכילים את חלבון האיזולאט הידוע כאיכותי ביותר, בשילוב חלבון מי הגבינה. אנו ממליצים בחום על חטיפים בגודל זה, לאלו מכם המעוניינים בחטיף כתחליף לארוחה שלמה. קצב החיים הקדחתני בשילוב עם אימונים, לא תמיד מאפשר לכם להיערך מראש עם ארוחות מתאימות. חטיף שכזה סוגר לכם פינה ואף מרענן את התפריט הקבוע שלכם.

טעם החטיפים – עד כמה הוא חשוב?

חשוב מאוד. לא במקרה אנו מציעים חטיפים בטעמים שונים. כשמדברים על חטיף מומלץ, מדברים, בין היתר, גם על הטעם, זאת בנוסף לכמות הפחמימות והסוכר, איכות החלבון וכמות החלבון. רק חטיפים טעימים יאפשרו לכם להתמיד בצריכתם. אנו לא מאמינים כי צריכת החטיפים צריכה להתבצע רק כי "חייבים", אלא כי פשוט נהנים מהם. מדובר על פתרון נפלא לשלל סיטואציות:

  • כשאתם לא מעוניינים בארוחה כבדה אחרי אימון
  • כשאתם לא מספיקים להכין אוכל
  • כנשנוש בריא שמגוון ארוחות
  • כאשר אתם מגלים בסוף היום, כי לא הגעתם לכמות החלבון הנדרשת

אבקות חלבון או חטיפי חלבון – מה כדאי?

בסופו של דבר, הבחירה היא רק שלכם. בעוד חטיף נותן לכם את התחושה של מזון נגיס, השייקים עונים על צורך אחר – שתייה. גם אבקות החלבון וגם חטיפי החלבון שלנו, מכילים כמויות גבוהות של חלבונים איכותיים, כך שמבחינת "טוהר המוצר", אתם יכולים להיות שקטים. אנו מזמינים אתכם לעיין בקטלוג המוצרים שלנו כאן באתר ולהתרשם מרשימת המרכיבים של כל המוצרים שלנו.