Allin BOOSTER

Allin BOOSTER

אבקות חלבון איזולט - מה מייחד אותן?

Allin BOOSTER

בעולם הספורט התחרותי והחובבני בו התוצאות והיכולות הגופניות הן בעלות חשיבות מכרעת, תוספים משפרי ביצועים אשר מסייעים באחוזים בודדים ביכולת יכולים להיות ההבדל בין מקום ראשון למקום נמוך יותר. בנוסף, שיפור בהרכב הגוף, כמו הפחתת שומן ועליה במסת השריר גם הוא בעל חשיבות מכרעת באסתטיקה ובביצועים ספורטיביים.

Allin Booster

תוסף allin Booster הינו תוסף המכיל 3 רכיבים פעילים עיקריים: קפאין, פיפרין ו Capsimax.

קפאין

הוא חומר ממריץ אשר נצרך ע"י מיליארדי אנשים ברחבי העולם. הקפאין מצוי בצורה טבעית בפולי קפה, עלי תה, עשב המאטה, קקאו וגוארנה. מחקרים מראים כי קפאין יכול לשמש כחומר משפר ביצועים (תוסף ארגוגני). תיסוף של קפאין במינון של 3-6 מ"ג\ק"ג משקל גוף נמצא במחקרים כמשפר ביצועים אירוביים. מטא אנליזה הראתה שיפור של 2.59% בתוצאות אירוביות בקרב צורכי קפאין לעומת פלסבו. באימון התנגדות תוצאות המחקרים מעורבות ואינן חד משמעיות כמו באימון אירובי. קפאין נספג בגוף בתוך כ-15 דקות מרגע צריכתו, ומגיע לשיא ריכוזו בדם בתוך כ-90 דקות.

פיפרי

חומר המגיע מפלפל שחור אשר יכול לסייע בספיגה של חומרים שונים.

Capsimax

(Capsaicinoids in a microencapsulated matrix). ממשפחת הקפסאיצינואידים שהן מולקולות אשר מצויות בפלפל חריף ויכולים לסייע בירידה במשקל ע"י עליה בכ-50 קילו-קלוריות בהוצאה האנרגטית היומית, הפחתה בתאבון וכתוצאה מכך הפחתה בצריכת הקלוריות היומית והפחתה של רקמת השומן.

צריכת allin Booster מתאימה בעיקר לפני מאמץ גופני אירובי – כמו ריצה, רכיבה על אופניים, שחיה וכדומה כ-30-60 דקות לפניו עקב השפעת הקפאין. צריכה של התוסף יכולה לסייע במקרים מסוימים באימון התנגדות, וכן סיוע מסוים בשיפור בהרכב גוף.

סימוכין

  1. Southward, K., Rutherfurd-Markwick, K. J., & Ali, A. (2018). The effect of acute caffeine ingestion on endurance performance: a systematic review and meta–analysis. Sports Medicine48(8), 1913-1928.
  2. Richardson, D. L., & Clarke, N. D. (2016). Effect of coffee and caffeine ingestion on resistance exercise performance. Journal of strength and conditioning research30(10), 2892-2900.
  3. Green, J. M., Wickwire, P. J., McLester, J. R., Gendle, S., Hudson, G., Pritchett, R. C., & Laurent, C. M. (2007). Effects of caffeine on repetitions to failure and ratings of perceived exertion during resistance training. International journal of sports physiology and performance, 2(3), 250-259.
  4. Whiting, S., Derbyshire, E., & Tiwari, B. K. (2012). Capsaicinoids and capsinoids. A potential role for weight management? A systematic review of the evidence. Appetite, 59(2), 341-348.