משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 190 שקלים

3 דקות תזונה

RUN! על צריכת אבקת חלבון לאחר ריצה

העולם מתחלק לשניים (ואנחנו בטוחים, אבל בטוחים שתצליחו להזדהות עם העובדה-השערה הבאה): אלו שהפעילות הגופנית המועדפת עליהם היא ריצה, ואלו שיסכימו להתמסר לכל אימון ובכל דרגת קושי, רק לא לרוץ. במידה שאתם נמנים בין האצנים, יתכן שגם אתם תהיתם לעצמכם: האם יש צורך בצריכת אבקת חלבון לאחר ריצה? רגע לפני שאתם מגבירים את הקצב וכובשים […]

על צריכת אבקת חלבון לאחר ריצה
צריכת אבקת חלבון לאחר ריצה

העולם מתחלק לשניים (ואנחנו בטוחים, אבל בטוחים שתצליחו להזדהות עם העובדה-השערה הבאה): אלו שהפעילות הגופנית המועדפת עליהם היא ריצה, ואלו שיסכימו להתמסר לכל אימון ובכל דרגת קושי, רק לא לרוץ.

במידה שאתם נמנים בין האצנים, יתכן שגם אתם תהיתם לעצמכם: האם יש צורך בצריכת אבקת חלבון לאחר ריצה?

רגע לפני שאתם מגבירים את הקצב וכובשים עוד יעד, אנחנו ב-ALLIN שמחים להשיב על השאלה הזו. 

האם ישנה סיבה לשתות שייק על בסיס אבקת חלבון לאחר ריצה?

אז לא, אנחנו לא מופתעים מהשאלה הזו ואם לומר את האמת, גם די מבינים מדוע היא נשאלת. כידוע, תפקידם של החלבונים (בין היתר) הוא לבנות שריר ולסייע בשיקומו לאחר אימוני כוח מאומצים.

מכאן, שרבים סבורים כי משקאות החלבון מבוססי האבקות, מומלצים בעיקר לאחר אימוני הכוח. האמנם? 

בואו נתחיל מההתחלה: כל אדם – פעיל גופנית או כזה שנמנע ממנה, נדרש לספק לגופו חלבון. מכאן, שסוג האימון (אירובי או כוח), לא ממש רלוונטי כשזה מגיע לשאלת צריכת אבקת החלבון.

ולאן אנחנו חותרים? גם מתאמנים שהפעילות העיקרית שלהם היא ריצה, יכולים ליהנות ממשקאות חלבון.

מעבר לכך, חשוב לזכור את הדברים הבאים:

  • אימוני ריצה משולבים פעמים רבות עם אימוני כוח. כלומר, באימון שבו מתבצע הרס של השרירים (אימון כוח), חשיבות צריכת החלבון לאחר האימון – עולה
  • את כמות החלבון היומית (משתנה מאדם לאדם), מומלץ לפרוס על פני כל היום ולא לספקה לגוף בארוחה אחת. כלומר, גם מתאמנים לאחר אימון ריצה צריכים להזין את גופם בחלבון. בפועל, לא בהכרח חייבים לאכול את החלבון, אלא שאפשר לשתות אותו (כ-26 גרם חלבון במנה!) באמצעות שייק. 

"אני חייב בהכרח לשתות את המשקה לאחר האימון?"

ישנם המון מיתוסים סביב נושא תזמון צריכת החלבון: לפני אימון הריצה, במהלך האימון או לאחריו. בפועל זה לא ממש משנה, כל עוד אתם מקפידים על צריכה מאוזנת. ומהי צריכה מאוזנת? כמות חלבון יומית שלא חורגת מזו המדויקת למשקל, גובה וסוג הפעילות שלכם.

בשורה התחתונה: תוכלו לשתות שייק עשוי אבקת חלבון לאחר ריצה, אך גם לפניה אם זו העדפתכם האישית.

אתם צפויים לשתות את השייק הראשון שלכם? הנה כמה דברים שכדאי לדעת:

  • מארזי האבקות שלנו מכילים כ-69 מנות של שייקים (לפי משקל של 33 גרם למנה)
  • הכנת השייק מבוססת על ערבוב מנת אבקה עם מים / חלב / חלב צמחי
  • במידה שאתם טבעוניים, דעו כי אנו מציעים אבקות חלבון טבעוניות בטעמי וניל ושוקולד


רגע לפני שאתם רצים וכובשים ברגליכם קילומטרים נוספים, דעו כי אנחנו ב-ALLIN נשמח לייעץ לכם בנושא אבקות חלבון ותוספי תזונה המתאימים לרצים.

למידע נוסף בנושא אבקת חלבון לאחר ריצה או לפניה, פנו אלינו כעת – 1-700-50-79-79

שתפו כדי שלכולם יהיה בריא וטעים Proud Instagram Proud Facebook

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Proud Close