אל תוותרו עליו: החלבון ככלי שרת לגופנו

אל תוותרו עליו: החלבון ככלי שרת לגופנו

אבקות חלבון איזולט - מה מייחד אותן?

אל תוותרו עליו: החלבון ככלי שרת לגופנו

אבקת חלבון – מספר דברים שאתם חייבים לדעת על צריכה ממושכת. כיצד היא תורמת לפיתוח מערכת השרירים בגופנו? מהי חשיבותה לטווח הארוך? ומהו הערך המוסף שהיא מעניקה למתאמנים? יצאנו לבדוק

אל תוותרו עליו: החלבון ככלי שרת לגופנו

אם יש דבר אחד שכמעט כולנו תמימי דעים לגביו נעוץ בחשיבות החלבון לגוף האדם, ועל אחת כמה וכמה עבור מתאמנים המקיימים פעילות ספורטיבית על בסיס קבוע ומעוניינים בטיפוח מראה גוף בריא ושרירי.

 

על אף ההבנה לגבי חשיבות צריכת החלבון, רבים מהמתאמנים ואפילו הספורטאים המקצועיים אינם יודעים באמת עד כמה חשובה צריכה יומית מספקת של חלבון איכותי בתזמון הנכון, בכדי לאפשר להם להגיע לתוצאות הרצויות מבחינתם.

 

עם התפתחות מדעי הספורט, ניתן כיום לקבל מידע איכותי יותר באשר לכמות החלבון המומלצת. יתרה מזאת, צריכת חלבון איכותית הינה חלק אינטגרלי מתפריט תזונתי שלם שנועד לשפר את מרכיביו הגופניים של המתאמן.

 

על מנת לסבר לכם את האוזן ולספק לכם אינפורמציה משמעותית שתעניק לכם ערך מוסף כמתאמנים וצרכני חלבון, הכנו לכם רשימה קצרה אך איכותית שעשויה להעשיר את הידע שלכם עשרות מונים.

 

אבקת חלבון – מספר דברים שאתם חייבים לדעת על צריכה ממושכת

  • החלבון הינו בעל חשיבות לשמירה על התפקוד היומי שלנו. הוא זה שאחראי על שמירת הסוכר בדם ומותיר אותנו ערניים.
  • צריכה איכותית של אבקת חלבון על בסיס שוטף מגבירה את תחושת השובע ומסייעת במניעת עייפות לאורך שעות היום.
  • אבקת החלבון מעניקה למתאמנים יתרון מובהק, שכן כך ניתן לוודא כי החלבון הינו המרכיב התזונתי המרכזי שייכנס לגופם.
  • אבקת חלבון איכותיות מכילות כמות לא מבוטלת של חומצות אמינות מסוג BCAA שהוכחו כמשפרות ביצועים.
  • אבקות חלבונים נספגות במהירות בדופן המעי, כך שהן יעילות במיוחד.
  • מחקרים שונים שנערכו ברחבי העולם מלמדים כי חלבון מגדיל את מסת השרירים ואת החוזק הפיזי שלנו, פשוטו כמשמעו.
  • צריכת חלבון לאורך זמן מקדמת את תהליך חילוף החומרים בגוף ומובילה לשריפת שומן, שהינה חלק מרכזי בתהליך הירידה במשקל וחיטוב השריר.
  • נמצא במחקרים כי צריכת חלבונים גבוהה וקבועה עשויה להפחית את ערכי לחץ הדם.
  • כחלק מהרצון לחתור לשמירה על אורח חיים בריא, צריכת חלבון איכותית על בסיס קבוע משפיעה על האופן בו המוח שלנו פועל, וכך מדכאת חשקים למזון מהיר או "חטאים ליליים" עתירי קלוריות.
  • חלבון הינו מרכיב בעל חשיבות עליונה בעת תהליך ההתבגרות של הגוף, ובדגש על בני הגיל השלישי. צריכה קבועה שלו תצמצם באופן ניכר את תהליך הידלדלות השרירים, תמנע את שבריריות העצמות ותפחית תחושות של חולשה השכיחה בגילאים הללו.